Technologie mobilne i lokalizacyjne

Analiza i statystyki rynku nie pozostawiają złudzeń. Technologie mobilne w połączeniu z technikami lokalizacyjnymi i wirtualną społecznością stanowią przyszłość Internetu.

O ile w Polsce traktowane są jeszcze jak niezrozumiałe innowacje, zdobywają coraz większą popularność na świecie. Coraz częściej na telefonach komórkowych pojawiają się: społeczności wirtualnych przewodników i recenzentów, gry lokalizacyjne, aplikacje użytkowe.

Usługi te doskonale wpisują się w ogólnoświatowy trend „Right here! Right now!” (Tu i teraz!). Będąc poza domem interesują nas tylko te miejsca, które są najbliżej, oraz te, z których możemy skorzystać w danej chwili.

Dzięki inwestowaniu w mobilność i techniki lokalizowania możemy zachować ten trend i dostosować nasze usługi do wymagań użytkowników XXI wieku.

Sklepy z aplikacjami mobilnymi - film i prezentacja

Autor: Maciej Marczewski niedziela, 25 lipca 2010
Wpis nawiązujący do mojej prezentacji wygłoszonej na trójmiejskim spotkaniu 3camp, z cyklu Sklepy z aplikacjami mobilnymi
 


Podczas mojego urlopu, w sieci pojawił się na stronie 3campu filmik z prezentacji
"Sklepy z aplikacjami mobilnymi z perspektywy twórców oprogramowania",
którą miałem okazję wygłosić na spotkaniu w czerwcu.

Miałem nadzieję, że przed pojawieniem się filmiku uda mi się opisać na blogu wszystkie sklepy, które wspominałem. Wpisy pojawią się zatem później.

Dla tych wszystkich, którzy nie mieli okazji obejrzeć mojej prezentacji na żywo, umieszczam filmik poniżej film nakręcony przez ekipę 3camp.

Prezentacji nie widać dobrze na filmie, dlatego też warto pod filmem przeglądać jednocześnie slajdy z prezentacji.

Wpis w blogu jest za wąski niestety, żeby było widać dokładnie małe czcionki - dla lepszego widoku kliknijcie w View On Slideshare na playerze, lub Menu -> View FullScreen.






Film kręcony był przez ekipę 3camp

Pozdrawiam z urlopu. Ruszam dalej w trasę :)

0 komentarze

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate My Blog

Certyfikaty


Google Qualifed
Javascript Maps API
Developer

12/2009

Na moim blogu podróżniczym

Obserwatorzy